20100927

!!!

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Tänään kävin hakemassa nää postista.
Viime viikolla mä taistelin ihan kunnolla saadakseni tilattua nää.
Näin aluksi että Linda Sofia oli saanut noi ostettua Raisiosta alennuksesta. Olin ihan sekaisin kun kuulin että noita myydään vielä. Soitin sitten heti seuraavana päivänä Raisioon että onko niitä vielä. Niitä ei ollut, joten jouduin soittelemaan muuallekin. Vasta jossain vaiheessa tajusin kysyä Sellon liikkeestä että pystyykö ne jostain katsomaan että onko mun kokoja enää missään jäljellä.
Kyllä oli. Oulussa kaksi paria kokoa 40. Eli koon isommat kun mun jalat oikeasti on, mutta mun oli PAKKO saada ne, oon nimittäin itkenyt noita aivan tajuttoman kauan.
Nyt ne siis on mun ja oon onnellinen!

1 comment: