20101001

Maybe it's been so long, I've been playing

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Tänään oli viimeinen koulupäivä ennen syyslomaa! Seuraavat kaksi viikkoa mulla menee työharjoittelussa kukkakaupassa ja siitä alkaakin jo suoraan syysloma. Aivan ihanaa.
Juuri muutama tunti sitten kuulin myös suuuret ilouutiset juuri syyslomaan liittyen. Ollaan menossa koko perheen kesken Tukholmaan. Laiva lähtee maanantai iltapäivänä ja takaisin kotona ollaan perjantaina, joten ollaan itse kaupungissakin kaksi yötä. Oon niin onnellinen!

5 comments:

  1. Oijoi kaikki tässä postauksessa on ihan mahtavaa! n_n

    ReplyDelete
  2. ihana tuo paljettinen hässäkkä! :) ja sun hiukset on saanu mut himoamaan lyhyempää tukkaa, vaikka oon kasvattanu tätä jo pari vuotta. Äää :D

    ReplyDelete
  3. Elsa,voi kiitos<3

    Anonyymi, joo se on mun kaverin oikeasti :>
    Aa joo mäkin kasvattelin mun hiuksia kasiluokasta lähtien ja sit ihan muutamien päivien harkinnalla lyhensin. Voi olla että mua alkaa kaduttaa piankin mut just nyt nää on aivan ihanat! Ja muutenkin paljon helppohoitoisemmat ja jotenkin nykyää sytyn tällasille ei lyhyille vaan puolipitkille :)

    ReplyDelete