20101126

About me

Kirjoitan vaihteeksi muutaman jutun musta

1. Oon todella huono riitelemään. Jos riitelen, teen sen melkein aina siskon kanssa, joka alkaa sitten kuittailemaan mulle siitä kun änkytän samalla.. En uskalla varsinkaan kavereiden kanssa riidellä, koska jäädyn niin helposti enkä muista mitä mun pitäisi sanoa. Ja ihan oikeasti unohtelen asioita joka vaikeuttaa riitelyä, kun en muista miten asiat oikeasti menivät.

2. Oon kamalan herkkä. Jos joku tuttu/kaveri/koulussa sanoo mulle vähänkin huonosti tai ikävästi mua alkaa itkettämään ja sitten yritän jotenkin vain viileesti selvitä tilanteesta vaikka oikeasti mulle tulee tosi paha mieli.

3. Oon erittäin epävarma ihminen. En koulussakaan uskalla oikein sanoa mitenkään mun mielipidettä kun pelkään riitelyä. Oikeasti se on tosi rasittavaa etten uskalla sanoa asioita suoraan. Sitten en joillekin kavereillekaan uskalla sanoa joihinkin asioihin ei, vaan haluan miellyttää.

4. Kaikki sanoo että musta saa blogin perusteella tosi sellaisen hiljaisen ja sivistyneen vaikutelman, mutta sitten ne tutut jotka lukee mun blogia välillä sanoo että hitto sun lukijat saa susta ihan erilaisen kuvan susta. Oikeasti hymyilen melkein kokoajan höpötän kavereille koko ajan

5. ..tosin vähän tuntemattomille olen aluksi tosi ujo. Heti kun vähän vapaudun niin pystyn avautumaan lähes mistä vain.

6. Postaan tänään illalla vielä videon

5 comments:

  1. wäää mulla on iha samoja juttuja, varsinki eka ja toka! :-D ihanaolet ♥

    ReplyDelete
  2. aw :--------) emmä tiä saaks sust niin ujon vaikutelman, mut ehk jotenki semmosen vähä "rauhallisen" :-D ja jotenki en ois uskonu sua kauheen epävarmaks ku näytätki niin persoonalliselta nii kyl se nyt vähä vaatii et uskaltaa pukeutuu niinku ite haluaa ::):::):)

    ReplyDelete
  3. awwww! oot niin suloinen :) <3

    ReplyDelete