20101115

Mun kaveripiiri on nykyään karsiutunut jotenkin tajuttoman pieneksi. Koulussa hengailen parin kaverin kanssa ja paria parasta ystävää en näe kuin koulussa silloin tällöin, jolloin toisillemme sanotaan vain moikat tai puhutaan vähän siitä mitä sattuu silloinkin kuulumaan.
Oon ajatellut ihan sikana, miten haluaisinkaan tutustua uusiin ihmisiin. Jotenkin tuntuu että oman koulun ihmiset ovat niin tuttuja, että miten niistäkään saa kavereita millään, kun ei ole kolmeen vuoteenkaan saanut.

Mistä mä löydän uusia kavereita ja aikaa vanhoille?
Image and video hosting by  TinyPic

20 comments:

  1. Voi miten salama vastaamaan ja söpö oot!
    Milloin kohtaamme ja missä!

    ReplyDelete
  2. tää on taas näitä hetkiä ku voisin tehä mitä vaan että asuisin etelämmässä :( ois superia olla sun kaveri ku vaikutat nii kertakaikkisen ihanalta ja upealta tytöltä <3

    ReplyDelete
  3. Hei tää sun aika juttus taitaa vähän olla pepuilla :D::D:D haha

    ReplyDelete
  4. missä asut? voitas törmäillä joskus:-)

    ReplyDelete
  5. Aloita sillä että seuraavan kerran kun ajat tästä isoa mäkeä läyliäisiin päin ni voisit poiketa tässä eräässä talossa, jonka pihalla on trampoliini ja iso koiran aitaus =)=)=)=)<3L

    ReplyDelete
  6. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  7. Sara, voii että miten söpö oot! Voi niin sinäkin vaikutat! muuta etelä-suomeen:)<3

    Jennifer, sinäkin tulet minun ystäväkseni! Senkin höpö<3 Niin ja joo noi mun ajat on jokseenkin perseestä :D

    Violetta,<3

    Andrea Lucia Brun, thank you<3

    Irina, asun Karkkilassa! Joo täältä on suhteellisen helppo päästä Helsinkiin, joo törmätään joku hieno päivä toisiimme :>

    Elsie, thanks:)

    Linda, awww tunnistin sut kodin kuvauksesta! :> olisin kyl muutenkin L:stä mut silti, ihana milloin nähdään!

    ReplyDelete
  8. vaikka tiedänkin sut ni aina ois siistii tuntee paremmin :D musta tuntuu välil nimittäi iha samalta ku susta :D

    -viola

    ReplyDelete
  9. Pakko kysyä millä asetuksilla kuvaat? Kun mulla on sama kamera. Ja sun kuvat on ihan ylihienoja! Jaja mikä objektiivi? :---)Okei varmaan muokkauskin on osasyy mutta kuitenkin ::d

    ReplyDelete
  10. Musta tuntuu ihan samalta, ja uudet kaverit on aina plussaa! Oot tosi mukavan tuntunen, sun täytyy joskus olla mun kanssa kun oon Lohjalla päin :-)

    ReplyDelete
  11. Can I have a question??
    Do you adjust this picture in photoshop or something like that? And how? Because the colors are so glaring! And I really like that :)

    ReplyDelete
  12. moi, olisko sul antaa mesee ni voitais tutustuu perammin ;)

    ReplyDelete
  13. Oon selaillu sikana nyt blogiis, oot coolio! ja ois coolii joskus törmäillä! (-:

    ReplyDelete