20101221

HAPPY!

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Tässä oli mun joulujuhla-asu. Mulla oli nuo Dinskon avonaiset kiilakorot, joissa on remmit tuossa edessä, rippiristi, käärmeclutch (jota en muistanut ottaa kuviin) ja mekko, jonka ostin kirppikseltä viikko sitten just joulujuhlaa varten.
Mun on tehnyt mieli pitää sitä aikaisemminkin, mutta säästin sen tätä päivää varten.
Musta toi mekko on ihan tajusöpö! Siinä on alla sellainen läpinäkymätön perus mekko, jossa ei ole olkaimia ja päällä läpinäkyvää kangasta oleva mekko, jossa on jotain tähtiä ja muita koristeita.

Muuten koulun päättymisestä; mun lukuaineisden keskiarvo nousi 0,8 numeroa! Eli tämän paperin keskiarvolla pääsisin lukioon!! Oon niin ylpeä itsestäni! Ja mun ruotsin numero nousi peräti 4 numeroa. Ihan oikeasti, sick!

6 comments:

  1. kaunis nainen
    t. mies kuubasta

    ReplyDelete
  2. Onnea hyvästä todistuksesta!! :-)

    ReplyDelete
  3. mies kuubasta, kiitos!!!!!111

    Cheyenne-Blue,kiitos! :> ei se ihan hyvä ollut mutta kelpaa hyvin!

    Sofia, kiitti hihi:)

    ReplyDelete
  4. Onnea hyvästä todistuksesta ! Ja ompa kivoi asukuvia :)

    ReplyDelete