20101227

I know we’re lost but soon we’ll be found


Tätä lauluvideota on nyt niiin monta kertaa pyydetty, joten tässä on nyt. Ei ehkä ihan paras mahdollinen, mutta tässä tällainen nyt viimeinkin on. (Kämmin lopun)
Ja syy siihen miksen oo aikaisemmin saanut laitettua näitä on se, että laulaessa mä näytän aivan jäätävän kamalalta.
Jännä totuus tähän väliin; mun sieraimet heiluu väistämättä kun mä laulan. Se ei ole mitään tavallisesta poikkeavaa mulla. Kun olin vielä valinnaismusassa mun kaveri aina nauroi niille.. :(

14 comments:

  1. anteeks että nauroin sun sieraimille =((

    ReplyDelete
  2. HUi laulatpa tosiaan hyvin :)

    ReplyDelete
  3. odotin eka kauhul et mitä täs videos oikee on (ku en lukenu tekstii eka ollekkaa) ku toi alku vaikutti jotenki epäilyttävältä eikä tapahtunu mitää mut lauloit tosi hyvin! :---------))

    ReplyDelete
  4. anonyymi, <3

    Elsa, oii kitti!:)

    elli, voi kiitos!:)

    Jennifer, ::)

    Nelly, ahaahha:D kiitti!

    heta, voi kiitti!<:

    ReplyDelete
  5. Sulla on ihana ääni, laulat hyvin :) osaispa iteki laulaa :----D

    ReplyDelete
  6. vauu oot sika hyvä laulaa!:)

    ReplyDelete
  7. Osaatpa kyllä tosiaankin laulaa! Sulla on ihan mielettömän kaunis ääni, kuulostat ainakin mun mielestä todella aikuiselta, paljon ikäistäsi vanhemmalta (ja se on siis hyvä juttu :D), ihanan vahva ääni tosiaankin. Minkä tyylistä musaa muuten tykkäät eniten laulaa, ja laulatko klassista paljon? :)

    ReplyDelete