20101208

Maybe you should kiss someone nice or lick a rock, or both

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Neulemekko & takki kirppikseltä, ruutupaita Gina Tricot, kengät Dinsko, laukku Lindex, kaulaliina H&M
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Mun päivä oli tosi kiva ja mä tykkäsin mun päivän asustakin! Koulupäivä oli tosi rento ja koulun jälkeen mentiin Johannan kanssa käymään kirppiksillä ja kuvaamassa. Myöhemmin käytiin kahvilassa siskon kanssa.

12 comments:

  1. ihana asu ja sinä:) Mä haluun kans tommosen kivan neulemekon!!

    ReplyDelete
  2. Toi ensimmäinen liikkuva kuva on ihana!

    ReplyDelete
  3. Oon ihan satavarma, et tos ekassa kuvassa ku puhallat ni tunnen sen ilmavirran! :-----OOO

    ReplyDelete
  4. Anička, thank you<:

    Sofia, hih kiitti :) toi meinasi jo kertaalleen päätyä kirppikselle uudelleen, mutta onneks en vielä luopunut, näyttää nimittäin kivalle!

    Calliforniaction, thanks:)

    Jetta, hihhi voi kiitos!

    Eve, kiittii:)

    Julia, Awwww :D no aika onnistunu se on sitten jos sä ihan tunnet ilmavirran!

    ReplyDelete
  5. really great shots :) you look so awesome&cute in all the pictures how can it be :D

    ReplyDelete
  6. Miksi sä pidät tuolla sivupalkissa tota kuvaa susta, vaikka se ei edes mahdu sinne ja tulee yli rajojen. Mikset muuta sitä oikean kokoiseksi?

    ReplyDelete
  7. henry, aww thanks<:

    asha, thank you!

    Anonyymi, se on otettu lookbookin koodilla niin ei sitä ton pienemmäksi saa. Jos saa niin saat kyl neuvoa, mä en osaa.

    ReplyDelete
  8. siistei kuvii siistit vaatteet !:)

    ReplyDelete