20101224

MERRY CHRISTMAS SWEETHEARTS

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Hyvää joulua kultaseni!
Sain ihan loistavat lahjat tänävuonna! Musta maksimekko, verkkosukkikset (noi kaks valitsin kaupasta itse kylläkin), isältä pari partituuria joissa on aarioita sopraanoille, kirjan, yökkärin siskolta, sähköhammasharjan, yms. Ja rahaa sain tänävuonna vähän enemmän kuin yleensä, koska lahjoja ei saatu samalla tavalla kuin yleensä, joka oli musta hyvä.

Noissa kuvissa näkyy mekolta näyttävä jumpsuit jonka ostin H&M:stä keskiviikkona kympillä. Olin ihan varma että tuo olisi mekko, mutta kotona kun vedin ton päälleni, jäin takapuolestani kiinni ihan kunnolla. Sitten huomasinkin olevani yhdessä lahkeessa. Mutta toi on kyllä aivan ihana! Sivuilla on sellaiset nauhat ja takana vetoketju. Tuo on tosi avonainen joten mun täytyy pitää siellä alla paitaa, mun rinnat muuten ihan tursuilee sieltä ulos, not so nice.

5 comments:

  1. Aivan ihana jumpsuit! Ja kivaa joulua! ü Arastelisin pitkähihainen + mekko -yhdistelmää, mutta toi on tosi onnistunu. ü

    ReplyDelete
  2. ihana jumpsuit<3:) ja hyvää joulua pupu! oon kade mustasta maksimekosta, millonkohan mä saan aikaseks hankkia oman....

    ReplyDelete
  3. Jetta, hihi kiitti samoin<3

    Irina, kiitos samoin höpsö<3 lindexissä on sellaisia ihan perus trikoisia 12 eurolla alennuksessa! :) oon tosi tyytyväinen siihen mun omaan, kun siinä on vielä pitkät hihat!

    ReplyDelete
  4. Toi kyl näyttää ihan mekolta :) Mut tosi hieno ja tosi kivan olonen blogi :-)

    ReplyDelete