20110307

Seitsemän asiaa

Sain Eevalta haasteen, joka piristää mun ikävää flunssapäivää! Eli mun pitää kertoa itsestäni 7 asiaa. En oikein muista oonko tehnyt tätä, mutta ei sillä väliä, kerron jotain mitä luulen etten ole aikaisemmin kertonut.

1. Jossain vaiheessa elämääni kuvittelin olevani tosi sosiaalinen ihminen ja että tuun toimeen kaikkien kanssa. Jotenkin yläasteen aikana musta on tullut tosi ujo ja en muutenkaan tutustu kauhean helposti ihmisiin vaikka haluaisin. Varsinkin mielenkiintoisten ihmisten kanssa mulla on ongelmia. En todellakaan uskalla alkaa puhumaan, koska pelkään nolaavani itseni. Haluaisin esimerkiksi tutustua yhteen mun rinnakkaisluokkalaiseen tyttöön mutta en uskalla.

2. Yksinäisyys ahdisti mua ennen tosi paljon. Yritin kokoajan olla porukassa mukana. Jos olin esimerkiksi yksin koulussa olin tosi kiusaantunut ja näpräsin kokoajan kännykällä. En uskaltanut edes katsoa muita ihmisiä jos olin yksin. Nykyään jotenkin jopa viihdyn yksin. Tykkään istua yksinkin koulussa ja vain katsella ympärilleni hiljaa, kuin yrittää olla äänessä jossain porukassa.

3. Aijon ensikesänä pitää kokouimapukua. Viimeksi oon pitänyt sellaista ehkä ala-asteella. Mulla on pari tosi söpöä uikkaria, joita aijon ensikesänä pitää.

4. Mulla on huono keskittymiskyky. Se esimerkiksi vaikeuttaa mun lukemista aika paljon. En pysy tekstissä mukana, koska yleensä mietin kokoajan jotain muuta.

5. En nykyään näe kavereita oikeastaan koskaan.

6. Oon tosi kiukkuinen ulkona, jos on kylmä. Jos mua palelee, niin tiuskin kokoajan ja meuhkaan siitä kuinka helvetti vihaan tuulta.

7. Toivon etten ollut näitä juttuja koskaan kertonut itsestäni.

Haastan tähän Sofian, Oonan, ja M:n!

6 comments:

  1. Mun mielestä sä olet ihanan sympaattinen ihminen. :) Kuka muuten ottaa kuvat susta?

    ReplyDelete
  2. Anonyymi, aww ihana! kiitos!
    Yleensä kuvat joissa seison on poikakaverin, siskon tai kaverin ottamia. Mutta kuvat joissa istun tai makoilen tai muuta vastaavaa otan jalustan ja itselaukaisimen kanssa:)

    Violetta, love you<3

    ReplyDelete
  3. you're looking so beatiful and i adore your hair <3

    ReplyDelete
  4. Oot tosi kaunis ja tykkään kovasti sun blogista!

    ReplyDelete