20110425

My Easter holiday

Kerron teille tähän astisen lomani sisällön lähes kokonaisuudessaan.
Jokaisena aamuna, tätä aamua lukuun ottamatta, olen noussut ylös jo ennen yhdeksää. Tänään heräsin vasta yhdeltätoista.
Jokaisena päivänä olen ollut tietokoneella aivan liian kauan ja jokaisena kertana todennut ettei täällä ole mitään mielenkiintoista.
Olen myös siivonnut jonkin verran. Eilen siivosin kenkiämme ja keräsin mustan muovisäkillisen roskikseen meneviä huonoja kenkiä.

Tänään on ollut tapahtumarikkaampi päivä; etsin suklaamunia, näin ystäviä ja katsoin siskoni kanssa Twilightin. Minä katsoin sen vaikka niin paljon olen sitä dissannut. En suostu kyllä ainakaan myöntämään että se oli ihan hyvä ehkä.
Tänään sain myös töitä äitienpäiväksi! Olen niin iloinen!

No comments:

Post a Comment