20110527

  Tuntuu että haluaisin puhua ja kertoa asioita, mutta tajuan ettei ole ketään kelle puhua. Kirjoittaminenkin tuntuu tyhmältä. Ihan tavallisetkin asiat jäävät kertomatta, koska tuntuu että kenellekään ei kannata puhua, koska aloite puhumiseen tuntuu typerältä, enkä tiedä kuka edes jaksaisi kuunnella, olen aina kotona ja täälläkin vain tiellä.

Olen miettinyt vaihtoehtoja puhumiselle ja kertomiselle. Facebook ei tosiaankaan ole oikea paikka avautumiselle, en osaa kirjoittaa päiväkirjaa, eikä kunnon kerrottavaa edes ole. Ehkä olen vain tylsistynyt ja yksinäinen. 
 Seuraava asia jota kuulen on varmasti ihminen, luultavasti sisko, joka häpeää nyt puolestani.

8 comments:

  1. mulla on ihan sama ongelma ton puhumisen kanssa :/

    ReplyDelete
  2. Minusta tuntuu toisinaan ihan samalta. Mutta kirjoitankin kyllä päiväkirjaa melkein joka päivä, olen aivan kasvanut kiinni siihen, ja se todella auttaa selvittämään ajatuksia :) Kannattaa kokeilla, vaikkei se heti tuntuisikaan omalta jutulta!

    ReplyDelete
  3. eikä, meitä yksinäisiä on ihan liikaa:<

    ReplyDelete
  4. Riikka, toisaalta kiva kuulla etten ole ainoa, mutta toisaalta ihan kurjaa, koska tää on kamalaa:( ihan tukahduttava olo

    Nanna, oon miettinyt kans jos se tosiaan helpottaisi. koska oikeasti tuntemukset ovat sekavia.. ehkä kokeilen :)

    Saara Elina, niin on:( se tuntuu ihan hirveältä

    ReplyDelete
  5. mullaki harvinaisen usein toi sama fiilis :s ärsyttävää

    ReplyDelete
  6. sama fiilis koko ajan.. pahimpina päivinä vuodatan päiväkirjaan kaiken, se auttaa :) Pärjäile Thelma olet ihana <3

    ReplyDelete
  7. Mulla on myös aika usein toi sama fiilis, mut kirjotanki sitten livejournali joka auttaa, ja ainaku nään jotai kaverii niin höpötän monenki päivän edestä kaikkea, koska liian usein löydän itteni yksin kotoota hengaamasta :7

    mut hey,
    mulle voi kyllä facessa puhua, koska tykkään että mulle puhutaan :D toivottavasti mieles kohenee ku kesälomaki alkaa <3

    ReplyDelete
  8. voit aina pistää viestiä mulle, ja voitais pitkästä aikaa nähäkin. voit kertoo niitä turhiakin juttuja, mullakin riittäis kerrottavaa niistä, esim et heräsin tänää ja mun nenäs tuntu painetta, ei muuta. t: s

    ReplyDelete