20110708

I'M IN LOVE

FINALLY my docs came home. I'm in looooove with them. They just doesn't feel so comfy on my feet yet, but that leather will stretch a bit and then they are perfect!

Tänään kenkäni tulivat kotiin! Rakastuin heti syvästi laatikon avattuani. Nahka on vielä erittäin kovaa, joten ne tuntuvat vielä vähän epämukavilta, mutta kun nahka vähän venyy ja muotoutuu niin nuo tulevat olemaan erittäin kovassa käytössä. 
Tilasin ne Spartoosta ja kaikkine kuluineen tulivat maksamaan 97 euroa. Eli ihan hyvä!

11 comments:

  1. docs are great! i love them <3

    ReplyDelete
  2. OOOOOO tahdon tahdon <3 hmm 97 euroo ei tosiaankaan oo paha!

    ReplyDelete
  3. I own these too, they're so comfortable and they look amazing.

    ReplyDelete
  4. Soo gorgeous!I'm waiting for set with them. :)

    ReplyDelete
  5. mitä kokoa? ja mitä käytät normaalisti, siis kokoa? että vastaako noi normi kokoja?

    ReplyDelete
  6. THANK YOU EVERYONE I LOVE THEM TOO! so much!

    Anonyymi, mun kengänkoko on 39 ja martenseissa mulle hyvä koko on 6! mulla on kahdet koossa 6, ja ne ovat tosi hyvät

    ReplyDelete
  7. Mä oon kateellinen ! Ne on kauniit (:

    ReplyDelete
  8. Joo kannattaa aika huolella ajaa noi sisään ennen ku lähtee pitkiä välimatkoja kävelemään koska voin kokemuksesta sanoa että jos ne ei ole kunnolla ajettu sisään niin sattuu ihan törkeesti:D ite kuljin 2 viikkoa pelkissä havaianasissa ku ei pystyny mitään muita käyttään sen kivun takia..

    ReplyDelete