20110806

When everything is lonely, I can be my own best friend



Kamerastani löytyi vielä muutama kuva parin päivän takaisesta asusta.
Tällä hetkellä olen väsynyt ja raihainen, joten uusia kuvia en välttämättä ota tänään olen nimittäin suunnitellut aikaista nukkumaan menoa. Luultavasi kuitenkin aikainen vähän venähtää ja lopulta olen sängyssä kahden-kolmen välillä. Jos näin tapahtuu, otan kuvia vielä tänään.. Mutta tosiaan, jos niin tapahtuu, olen huomisaamuna entistä väsyneempi ja raihnaisempi.

5 comments:

  1. no siis mitä vittua nyt taas, ooksä 16?!?! :D luulin et 25

    ReplyDelete
  2. :D:D:D:D:DD voi ihana! kyllä olen :DD

    ReplyDelete
  3. mullakin on nyt kahden yön yhteenlaskettu unisaldo huima seitsemän tuntia... kahtena aamuna peräkkäin joutunu heräämään viiden aikaan, tosi ihana olotila tällä hetkellä.

    rakastuin noihin sun sukkahousuihin! ihanat!

    ReplyDelete
  4. adorable look, you are so cute and unique I love that your outfits are not boring or predictable. Gorgeous.
    Nemo

    ReplyDelete
  5. lovely blog !!

    http://elsewhere-alive.blogspot.com/

    ReplyDelete