20121026

26.10.2012

Here's just some random photos for you. I don't like photographing in my own apartment so there aren't any new photos.

Ensilumi oli satanut yöllä. Hyppäsin sängystä ikkunalle heti, kun avasin Facebookin ja huomasin monenkin tahon kautta että lunta on satanut. Näkymä ikkunastani rumalle asuinalueellekin näytti tyynelle ja maa oli kaunis, mutta miksi lumi sataa aina ennen syntymäpäivääni? 

Aloin tänään kuuntelemaan Scandinavian Music Groupia, epätavallisesti talven alkaessa. SMG on ollut minulle jo kauan syksyistä ja muistorikasta musiikkia. Etenkin Rauhan laulu, Minne katosi päivät, Vieläkö soitan banjoa ja Ei mun oo hyvä olla yksin-kappaleita kuunnellessa olo on myös hieman haikea.


Isä leikkasi tänään hiuksiani. Olen ihan epätoivoinen näiden onnettomien haituleideni kanssa, ovat päässeet aivan järkyttävään kuntoon. Nyt hiukseni näyttävät aika paljon paremmilta, mutta ovat nämä kyllä melkeinpä kokonaan tuhoutuneet korvista asti.

Juuri nyt olen niin kiitollinen viikonlopun alkamisesta.

Ps. Kirjottaminen ei vain tosiaankaan ole juttuni, oli vain jotenkin pakottava tarve.

5 comments:

  1. suosittelen hiuksille sitä glissin uutta (ainakin siinä lukee new en sittä tiedä kuinka uutuus on) öljyä hiuksille missä on lupauksena että korjaa vaurioita yms. semmone kellertävä mömmö pullotettuna :D ite omat hiukset tosi kärsiny ja toi toimii mulla hirveen hyvin. Viikon käytön jälkeen huomaan eron :)

    ReplyDelete
  2. ooh i really liek this!

    http://munchmecat.blogspot.ch/

    ReplyDelete
  3. Ei mutta kirjoituskin oli tosi ihana!

    ReplyDelete