20121117

INDIEDAYS INSPIRATION PARTY

Eilinen ilta oli aivan mieletön! Olin Paulan avecina Indiedays Inspirationin julkaisubileissä. 
 Aloittelimme iltaa Paulan ja Auran kanssa viiden jälkeen mbarissa kaljoilla. Olin ihan hermoheikkona tulevista bileistä ja olin varma myös siitä etten pystyisi edes katsomaan ihmisiin ennen paria juomaa. 
 Kaljojen jälkeen kävimme hakemassa Sitan mukaamme ja jatkoimme matkaamme Adamsiin.
 Alku oli vähän tukalaa ja kiusallista, mutta kyllä se siitä lähti sujumaan ilmaisien juomien avulla. 
 Punaviini, minä, Laura ja Iman
Tutustuin myös Imanin kanssa Fashion Disorderia pitävään Kristina-Belleen, joka oli myös mielettömän symppis tyttö!
 Essin ja Ninan hiukset tekivät muhun aivan lähtemättömän vaikutuksen ja onneksi olin tuossa vaiheessa sen verran vapautuneempi, että sanoin sen ääneen. Molemmat olivatkin aivan ihania tyttöjä, tuitui!
 Juuri ennen lähtöä tapasin vielä todella suloisen Jaden. Eihän nämä nyt ole kamalia, Jade, eihän?
Kaksi viimeistä kuvaa napattu Paulan blogista.

Aivan ihanat juhlat kyllä oli Indiedays järjestänyt, ei voi muuta sanoa! Onnea kaikille Indiedays Inspirationissa mukana oleville bloggaajille! Fiilis oli minullakin aivan mahtava, vaikka olinkin vain avecina mukana.

Olen kyllä ihan mielettömän kiitollinen Paulalle mun aveciksi kutsumisesta! Olisi tosiaankin ollut kurjaa missata nämä bileet, kiitos pupunen!

14 comments:

  1. your welcome <3 en olis voinu saada parempaa avecii ku sä ja mulle oli itsestäänselvyys et pyydän nimenomaan sua :--)) ihanii kuvii, vitsi oli mahtavaa!! kauhee ikävä tulee taas, pakko päästä äkkiä takas helsinkii! puspus <3

    ReplyDelete
  2. Wow your blog and your style are really inspiring! I just found your blog, and I'm following you inmediately :)

    PS: what a party with such stylish people!

    $ophie, xx

    http://coolshooting.blogspot.com.es/

    ReplyDelete
  3. hahah, ei nää oo pahoi (onneks) "hei otetaa sellane mis meiä naamat ei näy" :-D ja oli kyl hyvät bileet sen alkukankeuden jälkeen!

    ReplyDelete
  4. hihii kiitos ihan tuhannesti seurasta oli aivan huikeeta<3

    ReplyDelete
  5. Cool photos :)

    munchmecat.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. Mahtavia kuvia, ja sulla on niin ihana tyyli :--)

    ReplyDelete
  7. " ja olin varma myös siitä etten pystyisi edes katsomaan ihmisiin ennen paria juomaa. " srsly...

    ReplyDelete
  8. toi kolmas kuva on niin järkyttävä et se on jopa aika hieno :---DDD öhö öhö kaljalla-ilme. mut oi oli kivvaa <3

    ReplyDelete
  9. "Alku oli vähän tukalaa ja kiusallista, mutta kyllä se siitä lähti sujumaan ilmaisien juomien avulla."

    :D Haha kiitti alkuillan seurasta vielä ja oli kiva vähän tutustua >:)

    ReplyDelete
  10. voii ihania kuvia! oli kiva tavata, oot söpö :-)!

    ReplyDelete
  11. Ei hitto oliks ne jo?! Mun oli tarkotus mennä.......... nojoo tämmösii bileitä onneks tätänykyään on melkeimpä joka viikonloppu.

    ps. ei vieläkään olla nähty. murr.

    ReplyDelete
  12. Wow, nice photos! I wish I was to this party haha, these people look cool! x

    ReplyDelete