20130124

IT'S HARD TO FIND SOMEONE TO HOLD YOUR HAND

1.& 13. Olen alkanut käymään salilla pari kertaa viikossa kaverini kanssa.. Haahah, ihan uskomatonta, olen niin yllättynyt siitä että olen jaksanut jo pari viikkoa käydä tollaisissa ruumiillisissa rasituksissa. Ensi viikolla olen varmaankin jo saanut tarpeekseni, mutta yritän nyt kuitenkin ottaa tavaksi. 
4. Salibuddy! Olen niin iloinen siitä että olen saanut uudesta koulustani kavereita, joiden kanssa hengaan vapaa-aikananikin.
5. Ystäväni Henna piirsi minut englannin tunnilla. Lahjakas tyttö!
6. Luonnontieteellisessä museossa. 
9. Cubuksesta ostetut alevaatteet, oi!
10. Siskoltani saamani Iittalan muki on maailman ihanin. Tykkään kuvioinnista ihan hulluna!
11. Cherry Dr. Pepper

8 comments:

  1. Love your instagram, I'm following!

    blondeonblondie.blogspot.com

    @blondeonblondie

    ReplyDelete
  2. oot sä vaskivuoressa?

    ReplyDelete
  3. Ayu, aw thanks!

    Megan, thanks!

    Maria, uuu kiitos!

    Anonyymi, joooo kui?

    ReplyDelete
  4. Voi tilda olet aivan ihana<3 :)

    ReplyDelete
  5. mikä sun ig nimi on?

    ReplyDelete
  6. Elmeri, kitos!!

    Anonyymi, thelmamalna

    ReplyDelete