20140301

CUTE BLACK & WHITE SHIRT



Playsuit and white shirt KappAhl, glitter tights Cubus, boots Mart of China, flower headband Roses & Clementines

Oon kuolannut KappAhlin koko Fifty Shades of Grey mallistoa siitä asti kun näin kappaleita siitä ensimmäistä kertaa. Erityisesti ihastuin haalean violettiin playsuitiin, jollaista vastaavanlaista olen halunnut Victoria's Secretiltäkin. Tänään Willa-reissulta tuli mukaani onneksi tuo ihana KappAhlin vastaava ja olen ihan rakastunut. Yöasukäytön lisäksi saatan varmaankin käyttää tuota paitojen kanssa niin että nuo pitsilahkeet näkyvät pitsishortsien kaltaisesti.

Huomenna on muuten Vernissassa Vaskivuorenlukion bändimaraton yhdestä eteenpäin. Itse olen myös mukana Big Bandin, Thelma & Co:n ja Underground Girlsin kanssa, joten tulkaa katsomaan! 

9 comments:

  1. heeei pakko kysyä et mitä ripsaria käytät yleensä? toi playsuit on muuten ihana, tekis niin mieli rikkoa mun shoppauslakkoo jo tokana päivänä ja mennä kattoon mitä kappahlista löytyis...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Käytän yleensä Estee Louderin Sumptuous Extreme-ripsaria! Jos haluut pitäytyä lakossas, ÄLÄ mene katsomaan KappAhlin alusvaateosastoa...

      Delete
  2. Tää kokonaisuus on TAAS valtavan ihana! Rakastan a) Sun meikkiä b) Sun asua. Toi playsuit on täydellinen, haluan kanssa;-)! c) Näitä kuvia! Ihan täydellinen pakkaus, huhhuh;-D♥!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Voi että, kiitos tooooosi paljon ihana Iris! <3

      Delete
  3. Beautiful outfit! I love so much your lipstick :)

    ReplyDelete
  4. Gorgeous look!!!

    SSSx
    www.stylestreetstalker.com

    ReplyDelete