20140803

EBAY SHOPPING

Tultiin tänään Martin kanssa Vantaan kämpälle tuomaan taas tavaroita. Mulle oli tullut ilokseni kaksi ebaysta tilaamaani pakettia. Toinen paketti sisälsi tuon ihanan pitsibralette-jutun, jota olin odottanut ja jännittänyt kovin sopivuutta. Tuo koko osoittautui tosi hyväksi ja oon ihan rakastunut tuohon varsinkin tuon hameen kanssa. Varmaan huomenna kuvaan vielä lisää asukuvia tuosta.
Toinen paketti sisälsi sydänpannan, jota olen halunnut jo kauan. Sitäkin tulen varmaan käyttämään todella usein.
Mitä tykkäätte? ☺

10 comments:

  1. ihana tyttö ja ihana toppi! oon ettiny ite jotain samanlaista mut huonolla menestyksellä, itkua. :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kiitos<3 Oon ihan ihmeissäni kun toi sopii niin hyvin!

      Delete
  2. Cool.

    http://theragdolls.blogspot.gr/

    ReplyDelete
  3. Awesome items!

    x Dawn // www.wickedlypleasant.blogspot.com

    ReplyDelete