20141002

NEW MASCARA ON VIDEO


Päätin huvikseni kuvata videon uuden ripsarini kanssa. Testasin ripsaria tuossa videolla ekaa kertaa ja tykkään kyllä tosi paljon. Mikäli videosta ei ehdi nähdä, niin kyseessä on Maybellinen the Colossal Go Extreme leather black. 
Samalla ripsarinostoreissulla tuli hommattua uudet sampoo ja hoitoaine, sekä muotovaahto. Mun hiukset on ohentunut NIIN paljon muutaman vuoden aikana että itkettää. Tuleeko jollekin mieleen mitään ohjeita miten hiuksia saisi paksummiksi? Oon ihan epätoivoinen.

4 comments:

  1. Onks sun veriarvot kohdillaan? Mun tukka meni vuodessa ihan oudoksi ja syyks löyty raudanpuute. En tietty huomannu sitä aikoihin, koska hiukset reagoi puolen vuoden viiveellä... parannusta tuskin on siis luvassa vielä pitkään aikaan!

    Hiukset saa vaan paksummiks korjaamalla ruokavalion, jos siinä on puutteita. Toki tukan voi stailata tuuheaksi, mutta se on vaan ulkoista... pitää saada kunnolla hyviä rasvoja, rautaa ja proteiinia ruuasta. Maksamakkara, kananmuna ja avokado, niistä hiukset tykkää. :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kiitos paljon vinkeistä!! Mun tietääkseni mun veriarvot on normaalit, mut ruokavalio ei kyl tosiaan oo mikään monipuolisin. Veikkaan et rautaa ja proteiinia saan ehkä liiankin paljon, kun syön ihan liikaa lihaa.. mut esimerkiksi kananmunaa en oo kyl pitkään aikaan syönyt lainkaan, että sitä voisi alkaa lisäämään ruokavalios vähän. Ja kasviksia.. yhyy:D
      Kiitos vielä!!

      Delete
    2. Olin itsekkin sanomassa, että jos ne veriarvot ei oo kohillaan. että jos sitä raudan puutetta. mutta apteekista saa halvalla rautatabletteja, ne lähtee musta aika nopeest toimimaanki jossai viikos tyylii.. mut eiks sitä sanota kans et apteekki tuotteet mitkä sisältää biotiinii ois hyvii? ja siis tietty et vettä juo sen tietyn määrän ellei ylikin. ja ruokavalio kuntoon. :) täs oli ny ainaki muutamii vinkkei :)

      Delete
    3. Joo oon miettiny et jotai lisäravinnepillereit pitäs varmaan ostaa, ehkä toi biotiinijuttu vois olla hyväksi..
      Kiitos paljon vinkeistä!!!

      Delete