20150217

ABIRISTEILY

Musta ei ole taas täällä blogin puolella kuulunut pariin päivään, sillä oon ollut aika kiireellä juhlimassa. Mun osalta takana ovat nyt penkkarit, abiristeily ja lukio silleen melkein muutenkin. Penkkarit oli mun elämäni parhaista päivistä, meni kyllä Wanhojen päivänkin ohi mahtavuudellaan. Eilen palauduimme kahden yön kestäneeltä Abiristeilyltä ja oli sekin aivan sairaan hyvä reissu, vaikka tuntuukin että darra jatkuisi vieläkin.. 
Tässä kuvia parin päivän sisältä:
Elisa oli tilannut mulle ystävänpäivälahjaksi valokuvat meistä viime kesänä Twyfordissa.♥
Näin onnellinen olin buffetissa toisena iltana. 
Tätä varten suurimmilta osin raahauduin laivasta Tukholmaan ja iloksemme oli juuri sunnuntaina kiinni..
Mun ostokset jäivät aika vähäisiksi vaikka rahaa paloikin. Toisena iltana ehdin saada kamalan paskahalvauksen, kun en saanutkaan kortillani maksettua vesipulloa ja kokista. Olin jo ihan vakuuttunut siitä, että oon vahingossa käyttänyt kaikki rahani, mutta onneksi eilen tilin vilkaistuani tajusin että olin varmaan vaan näpytellyt tunnuksen väärin pari kertaa..

2 comments: