20150608

SUMMERTIME HAPPINESS

Mun kesäloma on alkanut tosi lupaavasti ja veikkaisin että tästä kesästä on tulossa aivan mieletön! Tähän mennessä kesää olen nauttinut hieman liikaa alkoholia, syönyt liikaa, käynyt leffassa ja baareissa, varannut liput Provinssirockiin. 
1. Ulkona on niin kesäistä ♥ 2. Keskiviikkona teimme Anniinan kanssa aivan ihanaa avokadopastaa ja raikkaita drinkkejä. 3. Löysin kirppikseltä korkosandaalit, joita olen etsinyt jo kauan! Hintaa noilla oli vain kolme euroa ja koko on juuri oikea, joten ei yhtään hullumpi löytö. 4. Aika meikitön naama ja samalta kirppikseltä löydetty hapsutakki. 5. Ada, minä ja Nella mun ylioppilasjuhlissani. Juotiin konjakkia ja syötiin kakkua ☺
Tässä vielä pari huonolaatuista epävirallista ylioppilaskuvaa. En olekaan vielä ollenkaan kertonut lakkiaispäivästäni täällä blogissani. Päivän saldo sisälsi muunmuassa Pro Musica mitalin, kaksi stipendiä ja paljon ruusuja, enkä varmaan voisi olla tyytyväisempi ylppäripäivääni. 

4 comments:

  1. Ihanat kuvat sun ylppäripäivältä! Tosi paljon onnea! :-)

    ReplyDelete
  2. I wish I could speak finish so I'd understand what you wrote. But anyway I really love your pictures :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ah, I'm sorry I just told something about my graduation day and stuff! I was too lazy to translate it :( But thank you very much!!

      Delete