20151021

Tää ei oo ikinä tuntunu oikeelta kaupungilta vaan kasalta taloja. Eikä naapurit läheisiltä, ei siel oo ees valoja.

Söin purkkaa ennen kuntosalia ja sitten on koko päivän pierettänyt niin perkeleesti
1. Ada ja megapizza joskus paskojen Deeteeämmän britney-bileiden jälkeen. 2. Ihanat Irresistible Me:n pidennykset♥ 3. Vaaleanpunainen luomiväri saa mun silmät näyttämään tosi sinisiltä! 4. Söin  lisää purkkaa! 5. Sokeriöverit Robert's Mochalla. 6. Löydettiin Anniinan kanssa hienot rally-lippikset töistä. Ei saatu pitää, noi meni arpajaisongintaan :( 7. Ostin uudet farkut Gina Tricotista! Parhaat, jotka mulla on ikinä ollut. 8. Anniinnan kanssa peiliposeerattiin baari-illan jälkeen. 9. Mulla on kohta ollut rakennekynnet yhtä soittoa vuoden! Toki oon huoltanut niitä usean kerran tässä, mutta siis hetkeäkään en ole ollut ilman. Tässä kuva viimeisimmistä!
Minä, pidennykset ja suklaapötkylä. Vaikka toi onkin ihan samanlaista Fazerin sinistä niin mun mielestä se maistuu paljon paremmalta noina nappeina ☻

Asukuvia ei vieläkään tule vähään aikaan, sillä mulla ei ole edelleenkään kameranjalustaa.. Joku supermegavalokuvaaja vois tarjoutua ottamaan mulle hienoja asukuvia :Dd

1 comment: