20160214

HAPPY VALENTINE'S DAY

Hyvää ystävänpäivää ♥ 
Eilen oli kuulkaas niin hyvä naamapäivä, että tykitän näitä selfieitä häpeilemättä!
Ajattelin hommata tuollaisen sexytopin myös mustana. Tilasin tuon ebaysta viime keväänä alle kybällä ja onnekseni tuo kokokin oli juuri täydellisen kokoinen - olin ihan varma että mun rungossa kaikki pursuilisi tuosta yli, mutta toi onkin tosi hyvä mulle.
Kävin perjantaina huollattamassa kynteni. Mua nolotti hirveästi istua siinä laitattamassa kynsiäni, sillä olin antanut niiden mennä ihan järkkyyn kuntoon ja vielä lakannut monella kerroksella mustaa lakkaa.. Siinä menikin sitten aika pitkä tovi saada pohja valmiiksi uutta akryyliä varten. Nämä ranskalaiset manikyyrit näyttävät mulla kuvissa aina tosi muovisilta ja hassuilta, mutta luonnossa nämäkin ovat kyllä aivan ihanat ☺♥
Taas selfie Lettusen kanssa. Niin hyväluontoinen katti

Tässä aivopierupostauksessa on hyvä myös jakaa kanssanne se, että tuun aika varmasti ens kuussa muuttamaan!! Oon niin innoissani ja tulen varmaankin lisää kertomaan ens viikolla, jolloin asia luultavasti virallistuu ☻

Nyt jatkan ystävänpäivän viettoa parhaassa seurassa itseni, energiajuoman ja pähkinöiden kanssa 

No comments:

Post a Comment