20160304

MUUTIN TAMPEREELLE

Muutin tällä viikolla Tampereelle asumaan poikaystäväni kanssa. Asutaan ihan keskustassa ja tää kämppä alkaa jo näyttämään kodilta. Mulla on vielä työpaikka Vantaalla mutta olisi tarkoituksena hakea nyt täältä suunnalta. En tunne Tampereelta oikeastaan ketään, joten mulla on ollut nyt parina päivänä vähän tylsää kun en keksi tekemistä. Muutenkin nyt alkukuu on hieman nihkeää elon aikaa rahattomana :D Haluisin ihan sairaasti päästä kuvailemaan uusiin mestoihin, mutta eka pitäis löytää joku besti tyyppi kuvauskaveriksi. 

3 comments:

  1. Perfect style <3
    www.britishmermaid.blogspot.co.uk

    ReplyDelete
  2. Mietinki että näin la 12.3 sun näkösen ihmisen roskassa! Olitko se sä? Oisin tullu jutteleen mutta en ollu varma :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Joo olin minä!! Olin edustamassa boheemina rumana kun en vaatekriisin johdosta keksiny mitään fänsimpää :D ens kerralla jutelkaamme!

      Delete