20160609

RADHICA VELVET SHIRT

No jo on taas aktiivisesti laiminlyöty blogin päivittämistä! Mulla on ollut aika kiireinen kesäkuun alku ja oon ollut välillä tosi masiksenakin kun on tuntunut ettei voimat vain riitä. Viime päivinä mua on kuitenkin piristänyt kovasti muutamat ihanat paketit, joista ensimmäisen sisältö avaan nyt hieman.

Eli suomalainen uniikkeihin vintagevaatteisiin ja eettiseen muotiin keskittyvä nettikauppa Radhica otti muhun yhteyttä yhteistyöpyynnön merkeissä. Halusin ensisilmäyksen perusteella esitellä Radhicaa täällä blogissa, sillä nettiputiikin koko ulkoasu ja sisältö miellytti mua ihan heti. Sain valita itselleni kolme vaatekappaletta, joista ensiksi esitten tämän aivan unelman ihanan punaisen samettitunikan. 



Vintage velvet shirt Radhica

Sain siis tämän samettiunelman lisäksi kaksi muuta vaatetta ja voin tässä vaiheessa jo yleisesti sanoa, että oon aika varma että kaikki Radhicaan valikoidut tuotteet ovat hyvälaatuisia! Kaikki mulle toimitetut vaatekappaleet olivat pakattu siististi ja söpösti paperikääreisiin ja ovat todella hyvässä kunnossa.

Radhica halusi ilahduttaa myös mun seuraajia antamalla jaettavaksi koodin, jolla saatte ilmaisen toimituksen Suomen sisällä! Eli käyttämällä koodia THELMAXRADHICA ilmaiset toimituskulut 30.6.2016 asti ♥☻

https://radhica.fi/

6 comments:

  1. Uu oot muuttanu kulmameikkkiäsi! Millä tässä kuvassa oot tehnyt? Tosi skarpin näköset, mut silti luonnolliset!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Suuret kiitokset! Tuona kuvauspäivänä ainoa muutos edelliseen oli se että tein kulmat eri siveltimellä! Lainasin äidiltä h&m:n sellaista ohuempaa vinoa sivellintä :) yleensä teen paksummalla viistosiveltimellä, joka tuli viva la divan kulmapaletin mukana! Teen aina sellaiset perusviivarajaukset ylä- ja alapuolelle kulmakarvoja ja siitä häivyttelen keskelle!

      Delete
  2. You look stunning! I love that shirt soo much! :)
    http://sapphiresaysfashion.blogspot.co.uk/

    ReplyDelete
  3. You look amazing! I'm loving the dark red lip in the contrast of the images!
    Kinga x

    http://www.rockthisrunway.co.uk/

    ReplyDelete