20160723

FOOD

Lopetettuani lihansyönnin oon aika usein kuvannut ruokiani. Näitä ruokakuvia on nyt ehtinyt kerinnyt kerääntymään paljon kun postaustahti on ollut tällainen ☻ 
Yleensä kotona käytän tollasia ihania tahnoja leivän päällä, kun en jaksa oikeaa ruokaa alkaa tekemään. Kun lämmintä ruokaa teen, käytän useimmiten paljon kikherneitä ja herkkusieniä. 
Provinssissa söin yllä olevan annoksen varmaan kolmesti. Tofu ja herkkusienet ♥
Pari kaveria on kysynyt että onko mitään eläinperäisiä ruokia tai herkkuja joita mulla olisi jo ikävä. Suhteellisen helposti oon kaikilta herkuilta pidättynyt, sillä meidän lähikaupassa on laaja valikoima herkkuja jotka sopii mullekin. Oon rakastunut tummaan suklaaseen ja osaan juoda kahvini nykyään mustana. 

4 comments:

  1. Lovely, photos!
    Kinga x
    http://www.rockthisrunway.co.uk/

    ReplyDelete
  2. ootko huomannu vegaaniksi ryhtymisen jälkeen jotain muutoksia esim kropassas tai muuten vaan missä tahansa? positiivisia tai negatiivisia :) kysyn vaan mielenkiinnosta!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ensinnäkin oon huomannut että ruoansulatus toimii paljon paremmin (yleensä kyl kans pierettää kokoajan) ja sellanen yleinen turvotus on vähentynyt! En oo saanut kertaakaan vedettyä itteäni kauheeseen ähkyyn vaikka paljon söisin ja koen olevani paljon pirteämpi kuin aikasemmin. Eli oikeestaan lähinnä positiivisia juttuja oon tähän mennessä havainnut :>

      Delete